Tuesday 5 December 2017

Монохромна коледна картичка

Здравейте!

Този път реших да напиша поста си на български!

Картичката, която ще видите в детайли по-долу, беше създадена за декемврийското предизвикателство на Noor Design U.K.




Както се вижа не съм изпилзвала много неща за да я направя :-). 

Имах на разположение лист дизайнерска хартия на  PION Design LAIB Nativity - благодатна възможност да използвам както картинката, изобразяваща рождественската сцена за топер, така и ръждиво кафевия фон на обратната страна на листа за вътрешната част на картичката. По този начин създадох чудесен централен акцент и от тук нататък не беше проблем да използвам само бели елементи, за да довърша изделието си....е, почти САМО бели :-)






За да придам изтънченост вмъкнах ''златни нотки'' в проекта ми, използвайки златен варак на Pentart. Положих го по ръбовете на дизайнерската хартия, както и тичинките на моите бели коледни звезди.






Като заговорихме за цветя, мнозина знаят новата ми страст - правенето на цветя от фоум. Това ново занимание ме отведе в екипа на Noor Design U.K. Та...  нямаше как тази монохромна коледна красота да мине без няколко красиви зимни цветя. За целта избрах обикновен бял фоумиран 0.6 мм и по начин описан в един от моите уроци как се правят коледни звезди без щаблони и щанци, се появиха тези 5 красавици - прекрасно допълнение към картичката :-).

  



Останалите ''притурки'', които спомогнаха да подчертая централната картинка и накараха картичката да заблести бяха паста със снежен ефект, фин бял брокат, клонче с кръгли топчета (по-тъпо нямаше как да го преведа, хихихи :-) Berries от JOY CRAFT, малки шишарки и конци. Май това е!.... О да, забравих най-важното ....много любов към Коледа и страст да сътворяваш ... красота :-)





и...още една :-) 




Благодаря, че ме посетихте отново! Не се притеснявайте да задавате въпроси или просто да напишете мнението си. Винаги е удоволствие за мен да разбера, че писанията ми са споделени!

Прегръдки от мен!
Елена


Wyzwanie #15 - Pod choinkę...


Items used from online Noor! Design U.K.:



No comments:

Post a Comment

Blue Extravaganza

 Hello dear friends! I am really into creating fabric flowers for card making and last few months my work is dedicated to this activity. The...